Suzuki Concierge. Personlig service för fler.

När du köper en ny bil från Suzuki får du även tillgång till Suzuki Concierge – en personlig servicetjänst där du får hjälp med allt mellan himmel och jord. Ett telefonnummer och ett omhändertagande i världsklass ingår.

Själva tjänsten är gratis, men du betalar för det du vill ha hjälp med – bilrelaterade tjänster såklart, men också en massa annat som kan underlätta din vardag. Som kanske att gå ut med hunden, fixa middag, boka biljetter eller storhandla till helgen för att nämna några saker. Exakt vad du behöver hjälp med är upp till dig - inget är för svårt för oss att hjälpa dig med.

För bilen har alltid varit en del av en större helhet och den helheten ser förstås olika ut. Och varför ska personliga servicetjänster i vardagen bara vara för de få med vräkiga lyxbilar? Genom att tänka annorlunda kan man göra stor skillnad. Och få ut mer. För fler.

Tjänsten gäller alla som köper en ny bil från Suzuki och gäller i 12 månader från första registreringsdatum.

Ring 010-138 88 40

när du vill mellan 8-20.

Från att rasta hunden till allt som är bilrelaterat –
vad kan vi hjälpa dig med i vardagen?

FAQ

Hur går det till att använda Suzuki Concierge?

1. Tjänsten är tillgänglig för dig som köpt en ny bil från Suzuki under 2017.
2. Vi presenterar ett kostnadsförslag på den tjänst du önskar få hjälp med och håller dig uppdaterad under hela processen.
3. Vid accepterat erbjudande betalar du enklast via kreditkort.
4. Vi följer alltid upp och ser till att du är nöjd

Vem får använda Suzuki Concierge?

Tjänsten Suzuki Concierge ingår när du köper en ny bil från Suzuki under 2017 och är giltig ett år från registreringsdatum. Bilägaren och familjen på samma adress får använda Suzukis Conciergetjänst. Vi kontaktar varje ny Suzukikund för en introduktion på hur man använder tjänsten.

Vad kan man använda Suzuki Concierge till?

Du kan använda Suzuki Concierge till allt du önskar få hjälp med. Se tjänsten som en avlastning för dina bilrelaterade behov eller varför inte låta oss boka din semesterresa eller fixa svåråtkomliga konsertbiljetter. Vi hjälper dig helt enkelt med alla saker du inte hinner med eller inte vill göra själv. Resultatet – ett enklare liv för dig som Suzukikund.

Vad kostar det att använda Suzuki Concierge?

Du betalar endast för de tjänster och produkter du köper. Det finns inga dolda avgifter utan det totala priset presenteras alltid innan och godkänns av dig som kund. Löpande kostnader redovisas alltid med faktisk timdebitering. Vi hjälper dig givetvis med alla de tjänster som är berättigade till ROT och RUT.

Suzuki Concierge öppettider

Suzuki Concierge kan nås alla dagar i veckan, måndag till söndag mellan 08:00 - 20:00.

Via email: minconcierge@suzukibilar.se eller telefon: 010-138 88 40